יום שלישי, 3 ביוני 2008

מנהרת הזמן מבצע אנטבה


ניב קורן מכיתה: ג'2 ממליץ על מנהרת הזמן מבצע אנטבה, מאת: גלילה רון פדר – עמית.

אחרי שקראתי את הספר מנהרת הזמן מבצע אנטבה אני ממליץ לכם לקרוא אותו כי הספר מעניין מאוד. בספר מסופר על מבצע של צה"ל שבו חייליו נדרשו להציל מטוס שנחטף לאנטבה שבאוגנדה על ידי טרוריסטים פלסטינים כי רצו להביא להחלפת שבויים. הספר השאיר אותי במתח לכל אורך הסיפור.
זה ספר שמלמד הרבה דברים בקשר לאירועים שקרו בהיסטוריה של ארץ ישראל כמו למשל על מפקד שנהרג תוך כדי המבצע ושמו יוני נתניהו שהוא האח של חבר הכנסת בנימין נתניהו.
הספר כתוב בשפה פשוטה ומובנת ולכן הקריאה בו שוטפת ונעימה.
אני ממליץ לכם לקרוא גם את שאר ספרי מנהרת הזמן כדאי לקרוא!!!!

מכתב למחברת הספר:
לכבוד, גב' גלילה רון פדר- עמית.
אני ניב קורן קראתי 5 ספרים מהסדרה מנהרת הזמן ורציתי להגיד לך שאהבתי את כל ספרים וכמובן גם את הספר האחרון שקראתי, מבצע אנטבה.
הספרים גם מעניינים וגם מותחים מאוד.
אני שמח שאפשר תמיד ללמוד מהם על הרבה דברים שלא ידעתי שהתרחשו .
מאוד נחמד שאת משלבת בספרים שלך גם דברים שקרו במציאות וגם מוסיפה עוד כל מיני עובדות שלא קרו אבל העיקר שיהיה מעניין.
השפה שבה את כותבת את הספרים מאוד נעימה וכשאני קורא אותם אני מרגיש שהספר מסתיים.
אני רוצה שתמשיכי לכתוב עוד הרבה ספרים יפים ומעניינים כמו מה שכתבת עד עכשיו.

בכבוד רב,
ניב קורן

אין תגובות: