יום שלישי, 3 ביוני 2008

חנן הגנן


גיל גרוטס מכיתה א/3 ממליצה:

משהו על עצמי: שמי גיל גרוטס ואני לומדת בכיתה א'3.אני אוהבת חיות וגם לשחק לרקוד ולשיר.
ספרים שקראתי בזמן האחרון: חנן הגנן, הסל שגדל, ומרק של דלעת.
ספרים שקראתי בעבר: כספיון, טרמפ על מטאטא, בועות הסבון של גלי, הפיה לילי.
הספר שמצא חן בעיני במיוחד: חנן הגנן, כי הספר יפה והוא עם חרוזים, ולומדים בו על פירות שונים.
הסופרת שאהובה עלי: מוניקה פינסטרבוש שכתבה את הפיה לילי.
הסופרת שהיתי רוצה לפגוש: מוניקה פינסטרבוש שכתבה את הפיה לילי.
הגיבורה שהרשימה אותי היא: הפיה לילי כי היא עוזרת לאחרים מכל הלב.
הספר שהייתי רוצה ''להיכנס'' לתוכו הוא: חנן הגנן, כי הייתי רוצה לטעום את הפירות הרבים.

שיר שכתבתי: בבוקר אביב, בבוקר חביב קמה דבורה קטנה וחמודה.
זמזמה לימין, זמזמה גם לשמאל, ויצאה לה במחול.
פגשה בדרכה את חיפושית חברתה, וטיילה יחד איתה.
פתאום הגיע הערב, והחיפושית בקול רך אמרה: לילה טוב, נתראה שוב בקרוב.

אילו התחלתי לכתוב עכשיו סיפור הייתי מתחילה אותו כך:
שם הסיפור: איש מתוק.
לפני שנים רבות בארץ רחוקה רחוקה, היה איש ששמו איש מתוק. האיש המתוק הזה היה מתוק כמו דבש והוא מאוד אהב לעזור לאחרים ולתת להם ממתקים שיש לו בבית.

אין תגובות: