יום שלישי, 3 ביוני 2008

"ארתור והמינימונים"


משהו על עצמי:
שמי ליהיא, אני בת 9 וחצי ולומדת בכיתה ג/2 בבית ספר "קדימה" שבקרית-ביאליק.

התחביבים שלי הם:
קריאת ספרים, לשחק בפליסטישיין, לימודים רכיבה על אופניים.

ספרים שקראתי בזמן האחרון:
"ארתור והמינימונים","קופיקו", "נרניה האריה המכשפה וארון הבגדים".

ספרים שקראתי בעבר:
מעשה במלך אחד והרבה צבעים", "אגדות לילדים"," high school muslcal 2 ".

הספר שמצא חן בעיני במיוחד: "ארתור והמינימונים"

סופר או סופרת שהספרים שלהם אהובים עלי:
לוק בסון- כותב הספר "ארתור והמינימונים".

אילו יכולתי לפגוש סופר הייתי בוחרת בלוק בסון.

הגיבור או הגיבורה שהרשימו אותי הוא ארתור מן הספר ארתור והמינימונים.

אילו יכולתי הייתי משנה את הסוף של הסיפור...
בסוף הסיפור ארתור עזב את עיר המינימונים.
הייתי משנה את סוף הסיפור כך שארתור נישאר בעיר המינימונים וחי עם חבריו המינימונים.

אילו התחלתי עכשיו לכתוב סיפור הייתי מתחילה אותו כך :
"מעבר ליער הירוק ומעבר לים הגדול עומדת עיר קטנה ובה בית קטן וישן, ובבקתה הקטנה גר ילד בשם תום. תום גר עם סבתו טורה. יום אחד נאלצו השניים לעזוב את ביתם מכיוון שקבלנים ביקשו לבנות בנין רב קומות במקום ביתם הקטן. תום וסבתו עברו למלון מפואר ויפה בעיר הגדולה ושהו שם חודשים .יום אחד יצא תום לטיול בעיר. פיתאום ראה תום בור ובו משהו נוצץ. הושיט תום את ידו ומיד החליק לתוך הבור.
החליק תום והחליק ובדרך קיבל הרבה שריטות. תום היה מפוחד . פתאום הגיע תום לקרקעית הבור ואז גילה תום כי הגיע לעיר מוזרה שקראו לה "העיר האסורה"....."

אין תגובות: