יום שלישי, 3 ביוני 2008

סדרת: מנהרת הזמן


זו סדרה מלאה הרפתקאות. דמיינו לרגע שנכנסתם לתוך מערה, ופתאום אתם בזמן מלחמת-השחרור, או עוזרים לפלמ"ח(פלוגות מחץ)במשפט דרייפוס, או במלחמת יום-כיפור, צופים במהנדס שהאיר את ארצנו, נמצאים בקבוצת ניל"י(נצח ישראל לא ישקר,) עוזרים לשיירת הל"ה(שיירת ה35,) פוגשים את חנה סנש, ואת רון ארד ורואים מה קרה לו, ועוד הרבה הרפתקאות...הכי חשוב אתם לא יכולים למות. אמנם אם יורים בכם אתם לא מתים, אך זה כואב מאוד. אי אפשר ללכת לאן שרוצים, למשל פעם קרה שרצו להגיע לתקופת הפלמ"ח אך הם הגיע לירושלים במצור.

משהו על עצמי:
שמי שגב גרוטס,אני בן 9 ושלושה חודשים ובכיתה ג'2. אני אוהב לשחק במחשב כדורגל,וכדורסל.
ספרים שקראתי בזמן האחרון: מנהרת הזמן של גלילה רון פדר,הארי פוטר 5 של ג'י קי.רולינג, ועלי לא איכפת לך של יונה טפר,ואני באמצע הספר החופש הגדול או תעלומת הארגזים של נחום גוטמן.

ספרים שקראתי בעבר:סדרת הארי פוטר של: ג'י קי. רולינג,ג'ינג'י ומסימה עולמית של: גלילה רון פדר, קופיקו וצ'יפופו של: תמר בורנשטין לזר,וחבורת הכדורגל הפרועה של:לא ידוע .

הספר שמצא חן בעיני במיוחד: הארי פוטר 5(ומסדר עוף החול.)

הסופר/ת שאהובה עלי:ג'י.קי. רולינג,שכתבה את הארי פוטר ומסדר עוף החול.
הסופר/ת שהיתי רוצה לפגוש:ג'י.קי.רולינג והייתי שואל אותה מאיפה הדמיון המפותח
ל7 ספרים ארוכים מאוד.

הגיבורים שהרשימו אותי הם:רון ויזלי,הרמיוני ג'ינג'ר,והארי פוטר,
מהספר:הארי פוטר. הספרים שהייתי רוצה ''להיכנס'' לתוכם הם:הארי פוטר,מסימה עולמית,ומנהרת הזמן.

אילו התחלתי לכתוב עכשיו סיפור הייתי מתחיל אותו כך:הילד בעל יד אחת

היה היו לפני שנים רבות, ילד בעל יד אחת. היה לו תחביב: ללכת למסיבות ולארגן מסיבות.אך היה לו חיסרון,נחשו מה ?במסיבות כאשר רצה למחוא כפיים...הייתה לו בעיה...

אין תגובות: