יום שלישי, 3 ביוני 2008

שירה רביד ממליצה: "דברים שאני לא מגלה ליעל"


שם: שירה רביד, כיתה :ג-2
תחביבים: ספורט,קריאת ספרים,וצפיה בסרטים.
ספרים שקראתי בעבר: אלרגיה, דברים שאני לא מגלה ליעל, אח שלי חייל, נרניה.
הספר שמצא חן בעיני במיוחד: דברים שאני לא מגלה ליעל.
סופר או סופרת שהספרים שלהם אהובים עלי: גדי טאוב.
אילו יכולתי לפגוש סופר הייתי בוחרת: בגדי טאוב.
הגיבור או הגיבורה שהרשימו אותי הם: יעל ועמית
מן הספר:"דברים שאני לא מגלה ליעל".
הספר שהייתי רוצה "להיכנס" לתוכו הוא:" דברים שא לא מגלה ליעל".
אילו יכולתי הייתי משנה את הסוף של הספר: "אלרגיה".

סיפור שכתבתי -"יצאנו לשחק" :
עמית ונועה יצאו לשחק וקראו לחברים שלהם
וכולם הלכו לגן המשחקים שיחקו ושיחקו
ואז נגמרו המים וכולם אמרו מה נשתה
הם הזיעו והיה חם ובסוף נאלצנו לקצר את הטיול.
סוף!!!.


את הסיפור הייתי מתחילה כך: ביום בהיר ומעונן שני חברות טובות רבו ריב גדול...

אשמח לקרוא את תגובותיכם, שירה

אין תגובות: