יום שלישי, 3 ביוני 2008

"היי סקול מיוזיקל"


שלום קוראים לי עינב מכיתה ג'2 , אני אוהבת לשיר , לרקוד , ולקרא ספרים שמבוססים על סדרות טלוויזיה.

אני ממליצה על הספר "היי סקול מיוזיקל" לכולם ובעיקר למי שאוהב לשיר ולרקוד כי מסופר בספר על 2 נערים ששרו בתחרות קריוקי שהתקיימה בבית הספר לכשרונות צעירים שלהם.

הגיבורים שהכי אהבתי הם טרוי וגבריאלה כי הם מתחילת הספר האמינו בכישרונם למרות שחבריהם לא עודדו אותם להישתתף בתחרות , הם ניבחנו ולא ויתרו ולבסוף קיבלו את התפקיד הראשי יחד עם 2 מתחרים נוספים .

לכן אני ממליצה לילדים שיש להם כשרון אך מתביישים להראות את כישרונם לקרוא את הספר כי הספר ייתן לכם ביטחון עצמי ורצון להגשים את חלומכם שהוא להופיע לפני קהל ולהאמין בכישרון שלכם .

הספר מרגש ומותח מאוד ואני בטוחה שלא תוכלו להפסיק לקרוא אותו.

בנוסף אני ממליצה מאוד לראות את הסרט שהוא מוקרן בערוץ גייטיקס.

אין תגובות: